Fogaink épségének megőrzése még a helyes dentál higiéniás szokások mellett is kihívás.

A fogzománc szerveztünk egyik legellenállóbb anyaga, azonban a helytelen fogápolás következtében egy év alatt rendkívüli mértékben roncsolódhat a foganyag.

A roncsoló hatású ételek és italok, valamint a nem várt külső környezeti hatások következményei azonban a fogmegtartó kezelésekkel csökkenthetőek, vagy meg is állíthatóak.

Fogmegtartó kezelések – egy egészséges mosollyal több

Minden olyan kezelés, ami a fogak megóvására és megtartására irányul, a fogmegtartó kezelések közé sorolható. Ilyen fogmegtartó beavatkozás például a tömés, a gyökérkezelés, a barázdazárás, a fogkő eltávolítás, de a fogbetétek kialakítása is ide tartozik.

Milyen időközönként lehet szükség a fogmegtartó kezelésekre?

A megfelelő fogápolás mellett is minimum fél évente érdemes felkeresni a fogorvost, aki az állapotfelmérést követően elvégzi a szükséges fogmegtartó kezeléseket.

Fogmegtartó kezelések a Skapinyec fogászatban:

• fogkő eltávolítás
  • fogtömése
  • gyökérkezelés
  • inlayek és onlayek alkalmazása

Fáj a foga?

Jó tudni, hogy a fájdalmat nem csak a lyukas fog okozhatja, illetve nem mindig ez okozza a kellemetlen tüntetet. Érdemes megfigyelni, hogy mikor fáj a fog. Csak rágás esetében vagy állandóan? Csak egy, vagy több fog is fáj, esetleg csak átsugárzik a fájdalom?

Ha pedig már a kérdésekre tudjuk a választ, akkor egy tapasztalt fogorvos meg tudja állapítani, hogy mi állhat a fájdalom mögött és milyen kezeléssel lehet megszűntetni azt.

Mosollyal teli élet fájdalom nélkül!

Rendelőnk elsődleges célja, hogy minden páciens számára egészséges fogakat és magabiztos mosolyt biztosítson, ezért nem csak munkatársaink szaktudását, hanem a technológiai hátterünket is folyamatosan fejlesztjük. Modern eszközeinkkel pedig nem csak gyorsabban és biztonságosabban végezhetjük el a fogmegtartó kezeléseket, hanem a nem várt következményektől is megóvhatjuk a pácienseinket.

Ne éljen tovább a fogfájással, kérjen időpontot még ma!